STRONA WWW DLA HOTELU
Od 4 maja startuje po zamrożeniu gospodarki segment hotelowy. Pandemia postawiła w ciężkiej sytuacji całą branżę turystyczną. Teraz, w maju, rezerwacji, nawet w popularnym Zakopanem (pomimo nadal zamkniętych resortów) jest niewiele, z wielu powodów ekonomicznych i epidemiologicznych.
Aby więc walczyć z recesją w branży, trzeba inwestować w marketing. Na początku doradziłam temu miejscu reklamę w social mediach, jednak jak każda reklama – gdzieś musi prowadzić. W miejsce przyjazne dla oka, funkcjonalne, z możliwością dokonania wygodnej rezerwacji online.
Szybko zrobiliśmy ładną stronę www z możliwością wykonania rezerwacji noclegu online. Wtyczka, dzięki której rezerwacje są możliwe jest na tyle rozbudowana, że może usprawnić pracę wielkich hoteli! Co więcej, możliwa jest w niej funkcja integracji z tripadvisor, booking.com oraz AirBnb.
Poza podstawową funkcją informacyjną i rezerwacyjną, strona może także służyć za drobny przewodnik po atrakcjach. Zostały tam przedstawione i podlinkowane główne atrakcje Zakopanego i okolic, strona do projektowania tras na piesze wycieczki oraz zakupu Tatry Ski Passu na zimę. Oprócz tego znajduje się tam zakładka z dostępem live do kamer na pobliskich stokach narciarskich. Jako, że gospodarz jest zapalonym motocyklistą, strona posiada także zakładkę dotyczącą pięknych tras motocyklowych w regionie, które Wojtek zna i poleca!
Teraz, gdy strona jest gotowa i sprawdzona, możemy rozpocząć projektować kampanie online w social mediach, które przyciągną do jego pięknie położonego pensjonatu pierwszych gości w wiosennym sezonie 🙂