PROJEKT BROSZURY DLA BIURA PODRÓŻY
Jednym z moich największych dzieł jest stworzenie narzędzia mającego na celu lojalizację klienta premium z salonem motocyklowym.
Długo myśleliśmy nad najlepszym rozwiązaniem, bowiem salon motocyklowy BMW , z którym współpracuję, umieszczony jest… na środku pola, w maleńkiej wsi Sękowo.
Salon ten ma jednak ogromną siłę przyciągania dzięki nietuzinkowemu podejściu do klienta premium – przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów, odwiedzający salon ma poczucie gościnności, mniejszego dystansu, “swojskości”.
Rok intensywnej pracy nad marketingiem marki Indian w Polsce pozwolił mi nieco poznać się na marketingu motocyklowym jaki stosowany jest w USA, którego podstawą jest tworzenie społeczności przy danym salonie.
A może to właśnie strzał w dziesiątkę? Być może – pomimo oczywistych różnic kulturowych – ten pomysł “da radę”, w maleńkim salonie BMW w Sękowie?
Rozpoczęliśmy prace i tak powstała grupa motocyklowa BMW PNT, która rozwinęła się do poziomu w pełni legalnego biura podróży “przy salonie” BMW. Chyba nie trzeba wspominać, ile frajdy dają wspólne wyprawy w gronie ludzi, którzy po paru miesiącach wspólnych wypadów znają się już jak łyse konie 🙂
W 2020 roku, dzięki uzbieraniu materiału zdjęciowego w roku 2019, stworzyłam krótką broszurę zachęcającą do skorzystania z wycieczek oferowanych przez biuro podróży.
Pomimo #koronawirus broszura będzie długo aktualna, dzięki zastosowaniu “naklejek” z ofertami wypraw zamiast druku “na sztywno”.