LOGO DLA SKLEPU INTERNETOWEGO
Pandemia koronawirusa sprawiła, że każdy szanujący się biznes przenosi się do internetu.
W przypadku Ostoi Chobienice, z którą współpracujemy od kilku miesięcy w zakresie reklamy na facebooku i projektów graficznych, przeniesienie części biznesu do internetu było po prostu naturalną potrzebą jaką przyniósł rozwój firmy.
Ze względu na wiele czynników, podejmujemy się stworzenia logo tylko w wyjątkowych sytuacjach, kiedy klient doskonale wie, czego chce, a my w pełni rozumiemy jego estetykę.
Tak powstało jedno z kilku logotypów, które stworzyliśmy do tej pory.
Ostoja Smaku będzie logotypem sklepu internetowego z naturalną żywnością i akcesoriami obrandowanymi wizerunkiem Ostoi Chobienice. Dobry Smak w nazwie oznacza wybór wysublimowanych produktów, które oferuje sklep.
Tak wygląda logo – mam nadzieję, że się Wam podoba 🙂