PROJEKT BILLBOARDU DLA KOMPLEKSU HOTELOWEGO
Pierwszy billboard zaprojektowałam jeszcze będąc na studiach, dla salonu Mini Sikora w Bielsku-Białej. Była to dla mnie, jako początkującego grafika, rzecz naprawdę “wielka”.
O ile umiejętności obsługi programu graficznego jest w stanie pojąć każdy, tak poczucia estetyki i wiedzy o projektowaniu grafiki użytkowej są już kwestią mocno indywidualną. Ja najlepiej czuję się w projektowaniu dla produktów i usług premium, gdzie dobrze postrzegana jest czystość przekazu.
Na swojej ścieżce miałam jeszcze kilka billboardów, dla marki Indian, czy BA Glass Poland.
Teraz czas przyszedł na drugi już projekt wielkiego (12x4m) billboardu, który widnieje na trasie S3 (09-12.23) w okolicach Zielonej Góry.
Co jest istotne przy tworzeniu billboardów? Prostota w treściach! To reklama, na którą użytkownik patrzy zaledwie sekundę, lub dwie, dlatego przepych utrudnia przekaz. Dlatego zawierają one mało zdjęć i mało treści. Ale mimo wszystko często zostają w głowie i dobrze pozycjonują markę – najczęściej tę, którą już znamy.
Jak Wam się podoba najnowsza kreacja dla Ostoi Chobienice?