Chociaż to tylko cztery strony, to kosztowały nas ogrom pracy!
Gdy trafiłam do tej niezwykłej firmy, nie mogłam uwierzyć, że można stworzyć coś równie pysznego i wysublimowanego. Marka Chocobox pochodząca z Opalenicy ma ponad 30 lat doświadczenia w produkcji czekoladowych słodyczy. Podczas tworzenia wspólnych projektów zostałam zaproszona na produkcję, żeby zapoznać się z procesem twórczym, uroczymi Paniami i feerią smaków oferowanych w zestawach pralin.

Projekt katalogu oferty dla firmy

Co mnie urzekło, to fakt, że na hali produkcyjnej Chocobox, Panie mają do dyspozycji jedynie stoły, a jedyną maszyną w pomieszczeniu jest mieszadło do czekolady. Cała praca, nawet ta najbardziej wymagająca, wręcz koronkowa, wykonywana jest ręcznie.
Na stole możemy zobaczyć wyrobione foremki, masy smakowe, akcesoria do stylizacji czekoladek, oraz urocze Panie nachylone nad czekoladkami, pieszczące je ozdobami.

Firma Carmag będąca właścicielem marki Chocobox oferuje swoje bombonierki z pralinami dla klientów indywidualnych, jednak ich głównymi klientami są firmy, które takimi smacznymi podarunkami pieszczą swoich pracowników bądź kontrahentów. Dla nich wspólnie stworzyliśmy tę ofertę.

Projekty graficzne Nowy Tomyśl

Ten projekt wymagał mnóstwo pracy z wielu powodów. Pierwszym, to wysokie wymagania klienta. Nie trudno to zrozumieć widząc poziom wyrafinowania jego produktów. Drugi, to fakt, że klient nie posiadał dotychczas porządnych materiałów, zdjęć do produkcji tego typu katalogów. Musieliśmy więc pracę rozpocząć od wysyłki produktów do fotografa w celu wykonania zdjęć packshotowych, a następnie druga pula bombonierek została wysłana do mojego zaprzyjaźnionego fotografa kulinarnego, Mateusza Siuty. Fotografowie szybko wywiązali się z zamówienia, więc mogłam siąść do projektu.

Czekoladki belgijskie katalog

Pracę rozpoczęłam od działam benchmarkingowych, ponieważ branża była dla mnie nowa. Następnie wypisałam sobie wymagania klienta oraz informacje, które chciałabym ja, jako marketingowiec znać na etapie wstępnego zapoznania się z ofertą producenta czekoladowych pyszności. Rolą katalogu jest docelowo nawiązanie kontaktu przez obdarowanego celem ustalenia szczegółów.
Przeszłam do projektu, w którym umieściliśmy dziewięć najbardziej popularnych wśród klientów biznesowych propozycji. Wskazaliśmy możliwe metody personalizacji oraz prezentacji firmy na opakowaniu, jak i samych czekoladkach.
Całość, dzięki pięknym zdjęciom i przejrzystej, ale skromnej formie wygląda niezwykle przystępnie i pozwala potencjalnemu klientowi w pełni zapoznać się z możliwościami i zasadami handlowymi firmy Chocobox. Piękne zdjęcia wykonane przez fotografa kulinarnego pokazuję chociaż część potencjału produktu, który jest i tak najbardziej doceniany na etapie… degustacji 🙂